onsdag, februar 18

trist, trist, død, 50 cent?

artig. artig. copy+paste fra: anna.

Opening Credits:
RHCP - under the bridge (starten var tydeligvis under gjennomsnittet lykkelig)

Waking Up:
eels - i need some sleep (og fra starten gikk det straight downhill)

First day of School:
rilo kiley - a better son/daughter (livet suger, men jeg prøver å se lyst på det)

Falling In Love:
bob dylan - rainy day women (verden er stadig imot meg?)

First Kiss Song:
radiohead - how to disappear completely (jeg er ikke imponert..)

Fight Song:
morrissey - the youngest was the most loved (...)

Breaking Up:
interpol - narc (...)

Prom:
oasis - the masterplan (joda, joda)

Life:
bloc party - little thoughts (stadig litt deprimerende.. i haven't got the guts to stand alone??)

Mental Breakdown:
placebo - protege moi (touché!)

Driving:
TVU - i'm waiting for the man (haha. selvfølgelig måtte jeg ty til slikt etter en så deppa tilværelse.)

Flashback:
beatles - revolution (det nå ja?)

Getting Back Together:
the decemberists - billy liar (...)

Wedding:
pearl jam - black (mulig jeg gifta meg med feil fyr..)

Birth of a Child:
marilyn manson - the beautiful people (hahaha.)

Final Battle:
the ramones - gimme gimme shock treatment (faen, så deppa jeg må være.)

Death Scene:
ocean colour scene - daytripper (jeg dør fordi den nye dama mi er ei slut. herlig.)

Funeral Song:
kasabian - beneficial herbs (sykt bra oppsummeringssang til livet jeg har levd i alle fall.)

End Credits:
50 cent - window shopper (eeeh.)

4 kommentarer:

Danjel sa...

Synes synd på deg.

Anna sa...

Vi snakker om en ekte tragedie i allefall!

Ida sa...

50 cent fikser alt det triste!

Lise sa...

Du har begynt å blogge igjen, og jeg har ikke fått det med meg før nå. Linker deg, søt!