fredag, juli 11

joa, jeg lever, men jeg kunne like gjerne allerede ha daua. fredag til onsdag ble tilbringt på denne idylliske plassen - Solheimssundet på Tustna. Jeg tør ikke å tenke på hvor mange liter alkohol som gikk med på å gjøre meg i toppform i løpet av disse dagene, men onsdagskveld kjente jeg det virkelig over hele kroppen. 43 myggstikk, 17 blåmerker/kuler og en sviktende lever var det som ventet meg når jeg først ble edru. Turen var uansett en suksess.

Husverten Jørgensen stod for ypperlig sang og stemning når ingen andre ville være med på nachspiel. Han skal også ha tusen takk for å dele ut uante mengder potetsalat og sjokomelk.

lillemorch og jeg tok en liten svipptur hjem for å dusje, pusse tenner og samle sansene.

...stampvannet så akkurat slik ut hver eneste morgen. deilig, hva?

3 kommentarer:

Anonym sa...

dokker e da så søt!

Anonym sa...

søtis !

Jeanita Helen sa...

Så ut som en morsomm tur;) Selv om det kostet det en del blåmerker og stikk:P